Nu är det dax att välja bärbar

kuuse@redantigua.com kuuse at redantigua.com
Fri Sep 22 09:27:55 CEST 2006

Dell Precision M60 eller M95 har båda Dual Core.
Jag har en M20 (ej Dual Core, verkar ha utgått) som jag kört FreeBSD 6.1
på nu i ett halvår, allt funkar utan problem.
M20 använder 2915ABG till WiFi, M60/M95 använder 3945ABG, men båda
chipseten stöds av iwi(4) drivern, vilken har fungerat smärtfritt i mitt
fall.

MVH,
Johan Kuuse