Jail och schg flaggor

Micke A knorpen at gmail.com
Fri Nov 10 11:44:12 CET 2006

Hej på er.

Får tacka för era snabba svar, har inte datorn tillgänglig just nu.
Ska se vad jag har för security level på maskinen. Det kan vara så
pass att jag kör på security level -1 men när jag fick problemet så
körde jag på security leven 1.

Tror ni har gett svar på en av mina frågor, men om jag nu väljer att
tabort alla schg flaggor, och startar jailet, är det ett säkerhets
problem då ?

// Micke

// Micke