Jobbansökan

peter h peter at hk.ipsec.se
Thu Mar 23 08:45:06 CET 2006

On Thursday 23 March 2006 01.51, Johan Krüger-Haglert wrote:
> Är det så att någon av er sitter i en position där ni skulle vara
> intresserade av en jobb- eller praktikansökan från en
> "nyutexaminerad unixnörd"?
>
> (Sålänge jag får data i största allmänhet är jag antagligen nöjd, men
> programmering och/eller UNIX-systemadministration hade ju varit roligast.)
>
> Eller jobbar ni kanske på ett företag som söker folk eller bara känner för
> att hjälpa mig att sprida mitt CV vidare? I så fall vore det jättebussigt om
> ni kunde höra av er i ett mail direkt till mig med information om var jag
> skall skicka brev och CV.

> [...]

Jag tycker det är helt ok att använda denna lista för sådana här ändamål,
dels för att det endast är ytvalda som kvalificerat sig hit, dels
för att det är en potentell källa att hitta kvalificerade medarbetare.

--
        Peter Håkanson

        There's never money to do it right, but always money to do it
        again ... and again ... and again ... and again.
        ( Det är billigare att göra rätt. Det är dyrt att laga fel. )