FreeBSD versioner

Leif Larsson leif.larsson at l3system.se
Fri Feb 17 21:40:44 CET 2006

Kör gmirror på 2 st kundservrar och har ingenting att anmärka på. Det
tar en stund att "synka" en mirror (efter ex strömbotrfall), men
eftersom det görs i bakgrunden spelar det ingen roll (UPS är din vän :-)

Kör rotfilsystem och även swap på spegeln. Servrarna har varit i bruk
sen 5.3 kom ut.

Hälsningar,

/Leif