Måste bara ondgöra mig lite

Bengt Gördén bengan at sunet.se
Fri Dec 23 12:03:26 CET 2005

On Fri, Dec 23, 2005 at 10:40:05AM +0100, Gunnar Flygt wrote:
> Fick just en HP Proliant DL360. All dokumentation finns på CD. Helt OK i
> dagens läge, och som html-filer allsammans. MEN, dom idioterna har kodat
> htmlkoden med fullt med \ i stället för / för alla sökvägar.

Brukade få sådana från STUDIO (tidning) och jag klagade. Vet inte om
det resulterade i nån egentlig ändring men de slutade med CD:n till
slut. De gjorde en web-variant av den. Under tiden fick jag göra en
egen lösning. Kopierade hela cd:n till disken och awk:ade och sed:ade
:-)

mvh,

- KTHNOC/SUNET/NORDUnet | http://www.noc.kth.se/~bengan | 08-7906586 -