Minnesstund för Johnny

Harald Barth haba at kth.se
Mon Jan 13 13:21:19 CET 2020

Det är nu spikat att det blir minnesstund TUESDAY 21-JAN-20 16:00:00
nånstans på "KTH Campus Östra". Exakt lokal kommer meddelas senare (se
nedan).

Vi är verkligen rörda över hur många som har hört av sig och vill
komma! Vi har därför också satt upp en doodle för att anmäla sig:
https://doodle.com/poll/9nqiktgr8hm3i3mh

Vi behöver en uppskattning för att avpassa lokalen samt nån slags
servering.

Om du inte vill skriva namn på doodle så kan du också endast skriva
initial eller "kommer också" eller kontakta mig på annat sätt så gör
jag ett steck på en papperslista.

Michaela och jag skall försöka samla ihop några bilder till ett
bildspel, så om ni vill bidra, kontakta oss.

Hälsar,