Re: Stackenföreläsningar

Jan-photo jan at cameraman.se
Mon Apr 1 16:04:39 CEST 2019

Kommentar:  Även jag, Jan Lien, har fått materil bort-filrerat.  Det
var länge sedan, jag var på cosktailtävlingar typ 2010 eller när det
nu var, och lade upp på Youtube.  Ett av bidragen spärrades, i
Tyskland, av Sony Music.  Bakgrundsmusiken (som jag inte kunde rå på),
var givetvis copyright-skyddad.  Det spärrades inte i Sverige.

Eftersom jag då var press, pratade jag lite med SOny Sverige, men det
rann ut i sanden för jag hade inte tid.  Men jag kunde med rätt hävda
att jag rapporterat om tävlingen, och musiken faktiskt bara råkade
vara där.

inlagda av "Jancocktail"

jag kommer inte ihåg vilken, men någon av

https://www.youtube.com/watch?v=CDPF-EfhDH0
https://www.youtube.com/watch?v=1p-dJYm9L-Y
https://www.youtube.com/watch?v=FWno_CBfUU8
https://www.youtube.com/watch?v=1tL4PodyLkY