Re: Vårens Stackenföreläsningar

Olof Sjödin me at olofsjodin.se
Wed Jan 24 14:39:08 CET 2018

Hej,

> Har du ett ämne du vill hålla en föreläsning om?  Skriv en teaser om
> vad den ska hålla om och skicka till styrelsen at stacken.kth.se !

Jag kan tänka mig att hålla en föreläsning i software defined radio så fort
tempot har lugnat ner sig i skolan, och får chansen att lära mig GNUradio.
Har mest hållt på med LabView Com, om inte människor insisterar på att jag
håller en föreläsning i det.

Har du ett ämne du vill _höra_ en föreläsning om?

Swift, Rust, Haskell är programmeringsspråk jag gärna vill höra mer om.
Andra saker som jag hade gärnat vela höra är en eller flera föreläsningar
om är AFS, Gluster och asyncio.

Någon som vill hålla en workshop i Git? :-)

Mvh,
Olof