Re: Vårens Stackenföreläsningar

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Wed Jan 24 13:46:51 CET 2018

ons 2018-01-24 klockan 12:39 +0000 skrev Maria Högberg:
> Om jag råkar vara i Stockholm en lämplig dag och intresse finns kan
> jag tänka mig att prata om Linaro LAVA, hur man svär åt liten
> hårdvara tills den funkar och annat Linaro-relaterat.

Det fick jag googla för att över huvud taget veta vad det är, men det
verkar vara continous integration (typ travis / jenkins) fast för
embedded / hårdvarunära programmering och kanske till och med för
själva hårdvaran?

Låter intressant, det skulle jag nog gärna höra en föreläsning om.

--
Rasmus Kaj <kaj at kth.se>   https://www.kth.se/profile/kaj/