banana pi

Ilja Hallberg iha at regexp.se
Mon Mar 7 12:32:36 CET 2016

Jaha, men om det är ett krav att Harald ska kunna köra logikanalysator
så går det inte så bra på en Rpi, för den saknar PRU. Du kanske vill
att Harald ska sitta och titta på videofilmer på sin gateway, förlora
viktiga paket pg.a. överfylld buss, utan att kunna felsöka med vettig
logikanalysator, det tycker jag är hårt och orättvist.

https://github.com/abhishek-kakkar/BeagleLogic/wiki

Ilja