Re: Funktionsemail - Doktorandordförande THS

Stefan Berggren nsg at nsg.cc
Sat Aug 20 19:34:42 CEST 2016

On 2016-08-19 17:25, Harald Barth wrote:
> Efter den kommentaren tycker jag nog att det är det smartaste från vår
> sida är nog att avconfa mailhantering för dr.kth.se från vår
> mailserver, eller vad tycken ni? Då måste ITA ta hand om allt (MX
> record pekar ju dit först), det som inte tas om hand av ITA kommer
> studsa.

Det låter tämligen som att de vill hantera DNS själv, men, det är nog
troligare att de bara är ute efter att "konfigurera det själv", typ som
på Loopia.

Kan ju se vad Andrea svarar på ditt mail (om det inte redan är gjort
utan cc, igen). Vill de inte ha saker hos oss så ska det bort från vår
konfiguration, helt korrekt. Samtidigt är det bra för våran egen
existens att vi har "kunder".

// nsg