Datorhall strömavbrott i söndags

Stefan Berggren nsg at nsg.cc
Fri Sep 19 10:24:46 CEST 2014

Vet någon vad vi har för gränsvärden satta för temperatur?

Tänker faktumet (som haba påminde mig om i går) att KTH kommer vara utan
fjärrkyla under tisdag och större delen av onsdagen nästa vecka pga av
att Fortum drar om rör.

Vi körde hallen i går någon halvtimma (timma?) på nödkylan endast och
resultatet var inte optimalt. Vi kommer behöva stänga ner system under
tisdag och onsdag.

Någon här som känner att de vet av någon server som de/stacken kan leva
utan i två dagar så säg till. Vi har ett par kandidater som vi tänker
stänga av på måndag kväll men skadar inte med lite marginal :)

// nsg