Datorhall strömavbrott i söndags

Magnus Danielson magnus at rubidium.dyndns.org
Wed Sep 17 21:21:09 CEST 2014

On 09/17/2014 09:03 PM, Harald Barth wrote:

> Väldigt lite respons på det här.

> Gjort.

> Verkligen ingen som hört något.

Har du en spännings-logg från den perioden?

En tanke som slog mig var att spänningen kunde varit låg, och då kommer
switch-aggen att dra mer ström för att leverera samma effekt, och har
man då sned-lastat på faserna så att man på en fas ligger nära
brytpunkten så kan det förklara att det går. Därför är det intressant
att se om spänningen har varit ovanligt låg vid den tidpunkten.

MVH
Magnus