Re: Sökes SATA/IDE konverter 2.5" laptop HD

Jan-Photo cameraman at cameraman.se
Fri May 30 14:42:33 CEST 2014

Jag kanske har en gammal IDE 2.5" om jag hittar, men
den är inte stor, inte många GB.  Kan det vara intressant?

En ca 3 GB disk har jag liggande, om jag bara hittar...
Men den ovan är större, kanske 30 GB.

Adapter har jag dock inte, endast IDE liten till IDE stor
adapter, om det kan vara av intresse.  Nya sådana adpaters
säljs dock billigt.

Mvh Janne L