Kårens dag nu på måndag

Stefan Berggren ordf at stacken.kth.se
Wed Aug 20 16:59:47 CEST 2014

Hej Stacken,

Ni som håller hus vid KTH har det säkert inte gått er förbi att n0llan
har kommit till KTH i år igen. Traditionsenligt så hålls kårens dag
måndagen andra veckan för att ge n0llan en chans att se vad THS och de
olika föreningarna på KTH kan erbjuda.

Kårens dag är nu på måndag, den 25/8 närmare bestämt. Det håller på hela
dagen mellan klockan nio till fem och n0llan från olika sektioner
strömmar in under dagen.

Jag kommer vara där nu på måndag för Stackens räkning, vi har ett bord
bokat för oss på "Hyllan" i Nymble. Kort varsel, jag vet, men om någon
vill komma förbi och hjälpa till så hör av er. Inget problem om du inte
kan stå hela dagen.

Jag tänkte förbereda lite väl valda ord och lite flyers i morgon på
Stacken, input på vad man bör säga och göra reklam för tas gärna i mot.

Kårens dag är en av de tillfällena som vi syns mest för nya teknologer
och är en bra chans att rekrytera nya medlemmar. Det är även ett kul
tillfälle att få prata med n0llan, visa n0llan teknik samt visa vad
Stacken går för.

// nsg