Intresserad av att engagera dig i Stackens arbete?

Stefan Berggren nsg at stacken.kth.se
Thu Nov 21 15:17:31 CET 2013

Hej Stacken,

Det är inte långt kvar till höstmötet och som vanligt är det val på
hösten. Posterna i fråga är:

Styrelsen 2014:
Ordförande, Vice Ordförande, Kassör, Sekreterare samt flera ledamöter.

Revisorer 2014:
Två revisorer som sitter under 2014 och som reviderar Stackens ekonomi
inför vårmötet 2015.

Valberedningen 2014:
En grupp av två-tre personer som letar, tar i mot och sammanställer
kandidater för att presentera på höstmötet 2014.

Om det är någon som är intresserad av att söka, hör av er till mig,
eller till valberedningen på valberedningen at stacken.kth.se.

Jag/vi svarar självklart på frågor om vad posterna innebär, vad man
förväntas göra m.m.

// nsg