Tekniska Högskolans flygklubb

Harald Barth haba at kth.se
Fri May 11 11:22:54 CEST 2012

Nej, det går banne mig inte att skala ner din bild på din putty på
din skärm så mycket att den a) accepteras på listan och b) nåt går att
se på den.

Sorry.

> Jag lyckas fortfarande inte logga in. Lösenordet är jag säker på att det är rätt.
> Jag får fortfarande felmeddelande: åtkomst nekad.

Nu är jag inte din personliga support, så det ger inget att skicka
skärmdumpar till min personliga email.

Dessutom är shell.stacken.kth.se gammal. Så gammal, att jag inte skall
lägga nån tid på att fixa problemet. Jag attachar "skärmbilden" som du
skickade så att om någon känner sig manad att fixa
shell.stacken.kth.se, så varsågod.

Det du igentligen vill göra är att komma åt AFS för att ändra filerna
som servas av webbservern. Det skulle jag göra genom att installera
OpenAFS (inkl NIM) på _min_ dator, men det är jag.

Harald.