Angående en artikel från 1996-08-06 i HackerBladet.

Per Eriksson perixon at perixon.nu
Tue May 8 12:43:42 CEST 2012

Hej!

Står det verkligen Hans Lans? Det är väldigt nära/likt den välkända
uppfinnaren Håkan Lans.
Men det bästa är att fråga Per Lindberg själv och jag har ingen
epostadress till honom, men det har nog nån annan här på stacken ta fram?

Jag blir lite nyfiken på utställningen, vad kommer den att innehålla?
Vad är inriktningen och temat för den?

Mvh
     Per Eriksson Stacken

--