Programming Competition

Ellen Angelin ellena at kth.se
Tue Mar 20 19:24:34 CET 2012

Hej!

Jag heter Ellen och hör av mig från Project Destination under THS-Näringsliv. Vi behöver er hjälp. Imorgon håller Videoplaza en programmeringstävling och vi behöver få in anmälningar!

Vi skulle vara otroligt tacksamma om ni kan uppmana studenter som ni känner/vet kan programmera.

Det kommer att vara ett jättekul event och Videoplaza ser mycket fram emot att träffa programmeringskunniga studenter:) "Videoplaza bjuder in till en programmeringstävling där ni i lag ska koda er egna poker bot. Under kvällen kommer ni att bjudas på öl, snacks och pizza."

Anmälan sker på :
http://destination.thsnaringsliv.se/event/programming-competition/
Stort tack på förhand för hjälp!

Med vänlig hälsning,