poppa mail

Stefan Petersen spe at stacken.kth.se
Wed Feb 22 19:05:46 CET 2012

Hejsan!

Nu verkar poppningsmöjligheten av mail från stacken nere igen. Jag är
ledsen om jag slår in några öppna dörrar eller trampar på nåns tå, men
jag kan tyvärr inte se om någon redan mailat om detta.

Jag påminns varje gång detta händer att jag borde göra något. Men om
någon med bittar kunde laga så lovar jag att jag ska flytta på mig så
att jag slutar klaga hela tiden.

fetchmail klagar inte, den säger bara att det inte finns några mail och
jag kan ssh:a in på shell. Så mina bittar verkar intakta.

Om någon svarar på detta, inkludera spe4711 at gmail.com då jag annars inte
kan se svaret.

Tack på förhand,
/spe (@stacken.kth.se)