MHO begravning och minnesstund.

Rasmus Kaj kaj at stacken.kth.se
Thu Oct 6 12:53:48 CEST 2011

ons 2011-10-05 klockan 16:55 +0200 skrev Stefan Berggren:

> Jag kommer komma till lokalen i morgon runt 19.
> Vi som är där kan gå igenom hur vi, samt hur vi som förening vill hedra MHO.
> Jag ser inget problem med att föreningen bidrar med en slant/krans.
> Om vi samlar pengar för något gemensamt så är jag självklart med på det.

Jag och Katarina kommer på begravningen, men inte till Stackenlokalen i
kväll.  Vi är naturligtvis gärna med på en insamling till krans eller
liknande.  Är det några skillnader mellan Filadelfiakyrkan /
frikyrkorörelsen och "vanliga" Svenska kyrkan vi bör ha koll på?

Kransen / buketten / etc skulle kunna innehålla eller se ut som en
rubriks kub.  Eller möjligen en Puffy (OpenBSDs blåsfisk).  Alternativt
(eller som komplement) skulle "vi nördar" kunna lägga kuber i stället
för handblommor, om Filadelfiakyrkan har den traditionen.

// Rasmus