Tråkigt meddelande om Magnus Holmberg MHO

Magnus Danielson magnus at rubidium.dyndns.org
Mon Oct 3 12:16:04 CEST 2011

Hej Ingvar,

Det är med stor sorg som vi tar emot detta meddelande om er och våran
gemensamma förlust av Magnus. Han har varit en väldigt aktiv och
ansvarstagande medlem i alla år och troget deltagit i våra träffar på
Torsdagskvällarna. Han har varit generös att dela med sig av både sin
kunskap och sina skämt, alltid med värme och engagemang.

Jag tror många med mig är intresserade att ta ett sista farväl av Magnus.

Med Sorgsna Hälsningar,
Magnus Danielson, Kassör Stacken
Stefan Berggren, Ordförande Stacken