Re: Problem nödkyla Stackenlokalen

Stefan Berggren stefan.berggren at gmail.com
Tue May 17 23:58:47 CEST 2011

2011/5/16 Harald Barth <haba at kth.se>:

> Ah, men ingen zoom-applet?

applets tycker jag sämre om än flash, och flash tycker jag mycket illa om.
Men om du menar någon funktion där man kan zooma i graferna så tror
jag att jag har sätt något plugin som löser det, är lite osäker.
Munin är byggt för att vara ganska enkelt och bara spotta ur sig
statiska sidor som uppdaterar sig regelbundet.