Re: Förnya stacken? [var:Re: Föreläsning om Monotone]

Magnus Lindkvist nauir at hotmail.com
Thu Mar 31 15:35:56 CEST 2011

Där kan vi nog vara överens om att inte vara överens.

Jag ser hellre 100 aktiva personer som diskuterar ostrukturerat än 5st som diskuterar korrekt - oavsett HTML  eller toppostningar, men det kanske inte var det du menade?

Stacken har på sista tiden blivit ovanligt mycket "det ska vara rätt" innan vi gör något och det hämmar utvecklingen IMHO. Vill vi ha en mer öppen klubb och attrahera nytt blod så måste förändringar ske - på alla fronter.

magnus – som kanske borde sluta ta upp all bandbredd...

 Får se hur många som irriterar sig på det här...