Förnya stacken?

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Thu Mar 31 13:41:23 CEST 2011

tor 2011-03-31 klockan 13:24 +0200 skrev Ian Delahorne:
> Tja, som det är just nu vill jag inte redigera finger.txt för att det är mycket krångligare än att bara klicka på en webbsida.

Å andra sidan är väl inte du med i styrelsen, så man skulle ju kunna
undra varför du över huvud taget ska editera finger.txt?

I "en normal förening" funkar medlemsregistret ungefär som hos oss, men
kanske med excel i stället för csv och framförallt på sekreterarens
privata dator i stället för i föreningens datorsystem.  Sättet en vanlig
medlem använder för att göra något med medlemsregistret är att kontakt
sekreteraren, och det borde väl gå bra även här?

// Rasmus