info om QZ?

Pontus Stenetorp pontus at stenetorp.se
Wed Mar 30 14:01:05 CEST 2011

Hej Jonas!

Jag är själv inte tillräckligt bevandrad om det hela, men jag tror att
Henrik Eriksson var anställd på QZ en tid. Om man har hans vänlighet i
åtanke borde han gladeligen svara tämligen raskt och informativt. Mail
går att hitta på hans hemsida (http://www.nada.kth.se/~henrik/). Om
han inte vet bör han kunna peka dig vidare bland gamlingarna på Nada
som verkligen bör ha koll på det här.

Med vänliga hälsningar,
    Pontus Stenetorp