Studiebesök?

Bjarni Juliusson bjarni at Update.UU.SE
Tue Mar 29 20:39:28 CEST 2011

[Till er som läser det här på updatelistan: Jag skrev till Stacken och
undrade om de kunde vara intresserade av att ordna studiebesök på något
företag tillsammans med Update, och som ni kan se nedan har det kommit
ett par positiva svar.]

> Jag gillar iden med gemensamma besök i verkligheten. Det blir ju
> automatiskt lite mer interaktion klubbarna emellan. Jag har mest sett
> Ctrl-C folk på besök, och det har varit trevligt.
>
> Jag har inga förslag på andra besök på rak arm, men pionen verkar som
> ett bra förslag. :)

Då gör jag så att jag CC:ar update at update också så att vi får in ännu
mer folk i diskussionen. :)

Jag gillar Pionen jag med.

Bjarni
--