Re: Studiebesök?

Stefan Berggren nsg at stacken.kth.se
Tue Mar 29 18:47:31 CEST 2011

Hej Bjarni,

Jag tycker att det låter som en kul ide.
Något förslag på typ av företag? Personligen vill jag besöka Pionen
[1] här i Stockholm, men det finns många andra intressanta ställen som
vi kan gå på, både här och i Uppsala.

[1] http://www.bahnhof.se/pionen/gallery/

Jag CC:ar stacken at stacken.kth.se för att få in mer folk i diskutionen.

Mvh,