awstats

Stefan Berggren stefan.berggren at gmail.com
Tue Mar 29 14:59:16 CEST 2011

On 2011 3 29 14:46, "Ian Delahorne" <ian at stacken.kth.se> wrote:

> har hört bra saker om google analytics.

Att tänka på är att google analytics och logbaserade verktyg som awstats
samlar in helt olika saker. Det finns dock en hel del överlapp i datan. Dock
inget som säger att man inte kan komplitera med båda.

http://www.stacken.kth.se/computing/awstats/cgi-bin/awstats.pl?config=www.stacken.kth.se

Jag confade upp awstats på en maskin för ca två år sedan så jag är inte helt
främmande för det. Jag kan ta en titt på det. Förmodligen passar jag på att
flytta saker till cookie. Igen garanti att jag hinner i dag dock.