Re: Föreläsning om Monotone

psychad@pseudohacker.org psychad at pseudohacker.org
Mon Mar 28 11:59:52 CEST 2011

On Mon, 28 Mar 2011, Harald Barth wrote:

> Det är ju bra med föreläsningar, men för många kan det lika gärna
> kvitta om det endast är några få dagars förvarning. Vad har hänt med
> de ordentliga annonseringar vi gjorde förr? Såväl tidigare som fler
> kanaler. Den här (lika lite som den av Stellan gjorde) står ju inte
> ens på vår webb.

Och vad hände med att servrarna fungerade?
Och vad hände med att få inbetalningskort hemskickat?
Och vad hände med att planera andra events?
Och vad hände med att fånga upp alla som erbjöd sig drifta servrar?
Och vad hände med att ...
Och vad ...

O.s.v.

Degraderingen har skett under en lång tid och jag skulle vilja analysera
den i relation till vad har snittåldern på medlemmarna varit varje år?

För övrigt ser jag det som positivt att saker ändras, förnyas, anpassas
mer efter de nya generationerna - som t.ex. att det går mer och mer info
via mail istället för KOM. (så om 20år har vi nog Stacken at FACEBOOK)

Känn er fria att såga mina kommentarer!

Med vänlig hälsning

  -- Alexander "Psychad" Koponen