Re: Städdag

Jan-Photo cameraman at cameraman.se
Mon Jun 13 13:26:13 CEST 2011

> Hur är det med våra maskiner? Tar en vanlig återvinningscentral i mot servrar?
>
> Plan B blir att samla allt som ska slängas på hög och ta det vid
> tillfälle, men vore skönt att bli av med allt på en gång.

Enligt uppgift tar ÅC emot "datorer".  Det enklaste är nog att säga att det
är en gammal stor pc.  Eller att "jag har haft en server som leksak".  Även
om det nu skulle vara så att ÅC egentligen skall ta emot alla datorer (som
jag tror), så behöver ju inte all personal alltid veta om detta.

Plan B förutsätter att man senare hittar bil och förare...  Om det
inte finns till idag, när kommer då viljan att infinna sig...

/ Janne