Quarnevalens Veckotävling (OBS! inte spam)

Erik Fredriksson erik.fredriksson at quarnevalen.se
Fri Jan 28 14:45:14 CET 2011

Hej kära vänner!
Förlåt med dessa mail som har skickats ut nu den närmaste tiden, Det är inte
meningen att "SPAMA" er mail. Det har varit problem med mitt mail-konto och
den har inte skickat ut till en hel del så jag skickar ut nu för sista
gången angående detta. Om det är något konstigt med mailen som att vi har
fel mail adress för att få tag på er som förening/grupp så ge oss gärna den
aktuella så vi kan komma ut med information smidigt.

Läs gärna igenom bifogad fil som ger information om Quarnevalens nya
händelse Veckotävlingen.
Det första tillfället kommer att vara nu på onsdagen den 2'a Februari 18:08
och sedan kommer den att vara varje Torsdag fram till Quarnevalen. Anälan
till tävlingen görs senast dagen innan tävlingen till min mail
jippo at quarnevalen.se

Jag ser fram emot erat deltagande.

//Mvh
Jippochefen Quarnevalen