Epostlistor (Re: SSH till shell.stacken.kth.se på port 443)

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Fri Jan 14 21:56:02 CET 2011

fre 2011-01-14 klockan 20:20 +0000 skrev Tomas Olsson:

> Skyll inte på Josef, det är tapas som tjuvhållit på brevet i några månader.
> Man kan ju undra varför

Det har gått till en av mailmanlistorna och av någon anledning (mest
troligt helt enkelt för att Josef skrivit från en annan adress än den
han är med på listan med) blivit stoppat i inväntan på manuellt
godkännande.

En gång i tiden var vi några stycken som kollade in och fixade det lite
då och då, om någon inte hade tid en dag så var det någon annan som
fixade ... Nu var det ett år sedan jag fixade, och det verkar vara ännu
längre sedan någon annan fixade.  Så jag har gått igenom några listor
och kastat en massa skräp och släppt igenom en del ickeskräp (en del
ickeskräp har jag kastat ändå eftersom det var så gammalt, men en del
har jag alltså släppt igenom).

// Rasmus