Fwd: För spridning till MHO:s Stackenvänner

Stefan Berggren ordf at stacken.kth.se
Thu Dec 8 23:23:09 CET 2011

Hej Stacken,

Jag fick ett trevligt brev, och paket i går från Ingvar. Det är en
liten Julklapp till oss innehållande två böcker och två CD-skivor med
material som Ingvar har skapat. Jag har ställt de i bokhyllan på
Stacken, högst upp till höger. Låna och läs dem gärna, kopiera gärna
och sprid musiken till de som kände mho och är intresserade. Jag
skickar det här till stacken at stacken samt staff så får ni som har
kontakt med människor utanför den cirkeln vidarebefordra meddelandet.

// nsg