Kårens dag

Stefan Berggren ordf at stacken.kth.se
Mon Aug 8 15:11:24 CEST 2011

Hej Stacken

Det är snart dax för kårens dag, dagen då stacken presenterar dig för
n0llan men även äldre studenter får en till chans att bli påmind om
att vi finns. Jag behöver som vanligt hjälp med en två, eller tre
personer som kan stå där och göra mig sällskap samt hjälpa till att
svara på frågor. Eller göra något annat kul (förslag mottages).

Det är mellan kl. 11 och 17 den 22 augusti som det sker, av erfarenhet
är det de första timmarna som de mesta händer. Man har mellan 07-11
att förbereda sig vid behov. Vill du hjälpa till men kan inte vara där
hela dagen så är det inget problem, vi kan alltid avlösa varandra.
Annars är alltid idéer om vad vi ska ställa ut, vad vi ska göra reklam
för m.m. välkommet.

Vänta gärna inte för länge med att svara, för destu tidigare om vi
svarar destu bättre plats har vi chans att få.

// nsg