SV: Förnya stacken?

Katarina Kaj katy at kth.se
Fri Apr 1 17:27:47 CEST 2011

Hej!

Vi är inte alla som du.

Katy

Från: stacken-bounces at stacken.kth.se [stacken-bounces at stacken.kth.se] för psychad at pseudohacker.org [psychad at pseudohacker.org]
Skickat: den 1 april 2011 10:54
Till: Stacken club general discussion
Ämne: Re: Förnya stacken?

On Fri, 1 Apr 2011, Gabriel Kihlman wrote:

> Ett förslag; samla de personer här som du tycker verkar vilja ändra
> saker. Kalla till ett möte, kom upp med konkreta förslag där ni själva
> gör saker IRL, presentera det för styrelsen eller för listan. Gör lite
> förarbete, visa att du menar allvar.

Förslag:

Sätt upp A3-posters på alla anslagstavlor ni hittar på KTH.

Skriv följande text:

"<b>Stacken Reboot</b> - KTHs kända datorklubb Stacken (grundades 1978)
ska göra en reboot och vi inbjuder alla nyanlända studenter att komma på
ett möte (vi bjuder på cola/öl/gameboykonsert). Alla som dyker upp med ett
kårleg får ett års gratis medlemskap. Vi har redan lokaler och Internet
och nu behöver vi nya medlemmar som ska modernisera vår verksamhet och de
av er som vill sitta i styrelsen garanterar vi kommer få fria händer."

Arbetet borde ta en 2h att sätta upp posters.

Jag kan sätta upp planscherna åt er om ni törs!

Sedan går det åt en fredagkväll att göra ett möte 17-19 följt av
fest/konsert 20-01 i gasquen.

Gameboyartister brukar gå på en ca 500-1000kr för ett gig.
Det finns artister som tar 2000kr men då får ni problem med att det skrivs
om i nöjesguiden, DN-på-stan, facebook osv.

Varma hej hej

  -- Alexander Koponen