Företagsinbjudan

Martin Holst Swende martin.holst.swende at inspectit.se
Tue Nov 9 11:02:46 CET 2010

Hej,
Mitt namn är Martin Holst Swende, jag arbetar som it-säkerhetskonsult på
2Secure Inspect it AB. På min tidigare arbetsplats (Msc Konsult AB)
anordnade vi ett företagsevent där vi bjöd in Stacken och Göran Krampe
pratade om bl a webbramverket Seaside och Smalltalk. Vi på 2Secure
Inspect it skulle vara mycket intresserade av att bjuda in er på ett
motsvarande sätt för att presentera vad vi arbetar med, dvs olika former
av penetrationstester och applikationstester.

Vi har bl a Patrik Karlsson, som presenterat "SQL Injection and
Out-of-Band Channeling" på Defcon 15, samt väldigt aktiv på inom
open-source projektet Nmap driver säkerhetsbloggen http://www.cqure.net
<http://www.cqure.net/wp/>. Flera av oss är engagerade i
säkerhetsrelaterade open-source projekt, bl a Mattias Bergling är
delaktig som chapter-leader på svenska Owasp-avdelningen och har många
års erfarenhet av säkerhetstester.

Hör av er om det verkar intressant. Vi kan anpassa innehållet efter vad
det finns för intresse hos er.
Mvh Martin Holst Swende

--
Martin Holst Swende