En uppdatering senare...

Magnus Danielson magnus at rubidium.dyndns.org
Sat Mar 6 15:23:24 CET 2010

Hej!

Att vara kassör för denna förening innebär ibland intressanta hinder som
att proppageringen mellan kerberos-servrarna inte fungerade i början på
veckan (vilket gjorde att även tidigare uppdateringar inte fungerade)
samt därtill till synes godtycklig utblockad ur internet-banken. Till en
början trodde jag att jag gjort något fel... jaja, jag lär mig jag med. :)

Nåja, nu borde det fungera för alla. De som känner på sig att de inte
betalat kan ju dock få ytterligare en påminnelse nu. 110 pix för
studenter och 210 pix för oss andra in på PlusGiro 433 01 15-9 löser
problemet. Skriv gärna konto-namn tydligt.

För den som undrar så är det kassören i föreningen som läser av
inbetalningar och uppdaterar databaserna. Aktiv kassör i år är jag.
Därtill finns det de med bittar som kan "lösa problemet"(TM) tills
vidare som en pragmatisk lösning (jag uppskattar info, men det ändrar
egentligen inget för min del).

Vi skickar ut kallelse till vår-möte i papper-form till den address vi
har eller för de som valt det email-kallelse till den email-address vi
har. Om ni vill byta kallelse-form, snailmail-address och/eller
mail-address kan alltid höra av sig till mig (kassor at stacken.kth.se
skall alltid nå rätt person). Jag tror nämligen personligen att den
kontakt-infon vi har inte alltid stämmer fullt ut med verkligheten och
det kan vara en anledning till problem.

MVH
Magnus - kassör