Synder

psychad@pseudohacker.org psychad at pseudohacker.org
Thu Mar 4 14:34:32 CET 2010

On Thu, 4 Mar 2010, Tomas Olsson wrote:

> [...]

Hur funkar det annars med betalningar och verksamheten nuförtiden?

Var lite aktiv förut men inte lika mycket nu.

Jag tror fler skulle betala (t.ex. jag) ifall man blev skickad
inbetalningskort/uppgifter. Vem är det som har hand om allt det där och
vem är det som ser till att betalningar == aktiva konton? Och sen när man
betalat hur kommer man in i lokalen osv? Jag upplevde det hela tiden som
att allt kretsade kring torsdagarna, att t.ex. ifall man erbjöd sig att
hjälpa till med driften så var man tvungen att gå på torsdagar.

Detta är inte kritik utan mer än "Request for input". =)

/Psychad - Alexander Koponen