Heimdal problem: Heimdal 1.4.0~git20100322 till *.stacken.kth.se

Magnus Sandberg mem at stacken.kth.se
Mon Jun 7 22:30:43 CEST 2010

Hej!

Jag kör alltså kommandot /usr/sbin/push som jag antar är en implementation
av kpop. Jag borde kanske följa Alexanders råd, då push slutat fungera även
på min Lenny sedan 4/6. Kontakten fungerar, inga felmeddelanden om
autentisering och så, men push säger att det fanns 0 mejl att ladda ner.

Jag vet inte om det är så att Stackens installationer börjar halka efter i
versioner eller om Debian-folket strulat till det hela.

// Mem

 ----- Den 6:e juni 2010 skrev Harald Barth följande; -----