NUCCC fredagen den 13:e augusti

Martin Frost blame at kth.se
Sat Feb 27 03:17:59 CET 2010

Om du läser det Stefan skrev igen, så går det även att tolka som att vi
eventuellt skulle bli av med besökare, då det förmodligen är så att även
andra skolor har sina mottagningar runt den tiden på året.

De flesta av Stackens medlemmar har väl förvisso kommit förbi
mottagningsengagemang vid det här laget, men jag har lite svårt att
tänka mig att samtliga datorföreningar på berörda universitet/högskolor
har samma höga medelålder.

/Frost