Re: Kårens dag

Stefan Berggren ordf at stacken.kth.se
Sun Aug 22 16:31:28 CEST 2010

Hej igen,

Intresset att hjälpa till i morgon har varit lågt, jag har inte hittat
någon som kan hjälpa till i morgon. Det kommer inte vara lätt att stå
där själv, det kommer inte gå att få dit massa saker och jag kommer
inte kunna ha något av värde framme om man behöver lämna bordet.

Jag tror inte det kommer funka att stå där helt själv, eventuellt
kanske jag är där några timmar men det ser inte lovande ut. Jag kommer
dock vara i närheten av skolan så om någon nu i sista timman ställer
upp så kan vi lösa det ganska fort.

// nsg