HP1000 dator söker nytt hem!

Magnus Danielson magnus at rubidium.dyndns.org
Thu Oct 15 22:40:44 CEST 2009

Hej!

En kompis till mig har en komplett HP1000 dator med kablar, manualer och
allt stående på sitt jobb. Dessutom finns den ursprungliga operatören
kvar som nog kan berätta en binge anekdoter mot någon flaska rödvin
eller så.

Den fås mot avhämtning i centrala Stockholm.

Jag har inte så mycket detaljer själv, annat än en snabb listning över
telefon. Jag har inte sett den själv.

Vid intresse kan jag förmedla kontakten dock. Om någon här eller via
omvägar är intresserade så hör av er. Vore synd att skicka den i
metallskruven.

MVH
Magnus