Vill du bli Stackens kassör?

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Thu Nov 12 10:01:33 CET 2009

2009-11-12 08:25, Rasmus Kaj skrev:

> faktum är att jag skulle vilja sluta vara sekreterare.

Det där skulle ju inte ha gått till stackenlistan, utan bara till
valberedningen.  Nåja.  Nu när det är gjort kan jag ju komplettera lite:

Att vara sekreterare är inte så betungande (även om jag vill sluta), det
handlar mest om att gå på några styrelsemöten, föra protokoll på dem och
(oftast) på vår- och höstmötena, och skriva brev till nya medlemmar och
hälsa dem välkomna.

Vill du veta mer om sekreterarposten så kan du fråga mig. Vill du
kandidera till den så kontakta valberedningen:

  Vladimir Bogodist  <vladib at gmail.com>   070 336 1560
  David Vuorio       <vuorio at kth.se>      070 444 5992

--
Rasmus Kaj -- kaj at kth.se -- 08-790 67 21 -- Infosys, KTH