NUCCC 2009

Rasmus Kaj kaj at stacken.kth.se
Mon Aug 31 08:31:04 CEST 2009

Hej Stacken!

Det börjar bli väldigt hög tid att bestämma datum, fixa spons och över
huvud taget arrangera NUCCC.  Samtidigt håller jag på att få tillgång
till en ny lägenhet och kommer att prioritera inflyttning ett tag framöver.

Så nu har jag några frågor till dig som får det här brevet:

* Ska Stacken arrangera NUCCC i höst?

* I så fall, när då?  Vilka helger passar bra, vilka passar inte alls?

* Kan du övertyga ditt jobb eller något företag du har kontakt med att
sponsra arrangemanget?

* Vet du någon du kan övertyga att hålla ett riktigt intressant
föredrag?  Studiebesök?

Och, framförallt:

* Vill DU vara sammankallande för arrangörskommittén?

Svara direkt, har jag inte fått svar frammåt onsdag förmiddag eller så,
så måste jag nog skriva till den övergripande NUCCC-styrelsen och säga
att Stacken inte kommer att kunna fixa NUCCC i höst.

--
-- Rasmus Kaj -- kaj at stacken.kth.se -- 08-790 67 21 --
-- http://rasmus.krats.se/ -- http://www.stacken.kth.se --