Spec. question [kth.se #1222295] Pine problem not solved!

Rasmus Kaj kaj at stacken.kth.se
Mon Oct 27 15:03:41 CET 2008

sön 2008-10-26 klockan 00:09 +0200 skrev Kenneth Norberg Nilsson:
> Tjena, har ni fått något *klart* besked än betr. GSSAPI och trust/cross:en på systemdriften ?

Nä, efter det du skrev 13 oktober har jag inte hört något mer.  Jag
tolkar Zlatkos meddelande från tidigare samma dag som att GSSAPI borde
funka inom några dagar, nu har det gått två veckor ...

Men jag finner det lite underligt att du ställer din "påminnelsefråga"
till alla utom just dem som borde svara.  Vore det inte vettigare att
ställa den till itesc at kth.se?

--
Rasmus Kaj <kaj at stacken.kth.se>
Stacken Computer Club