kth.se #1222295 - Autosvar: Pine problem not solved!

Ian Delahorne ian at stacken.kth.se
Sat Oct 11 23:35:24 CEST 2008

Precis. Samt vad har det hela med Stacken att göra?

Hade jag varit IT-enheten hade jag varit nöjd med att man kan läsa sin
mail med IMAP över SSL med lösenordsautentisering om man kör en
textklient från 80-talet.  Att lägga en massa arbetstid för en gnällig
minoritet som inte kan foga sig in i massan och köra, säg, Thunderbird
med IMAPS + LOGIN känns inte så motiverat när det finns andra saker
att fixa (som fungerande KTHOPEN i Kårhuset)

/ian