Kraftaggregat.... behöver nytt NU

Magnus Danielson magnus at rubidium.dyndns.org
Thu Nov 27 00:18:54 CET 2008

Hej Magnus!

Magnus Lindkvist skrev:
> http://www.webhallen.com/mall.php?site=hamta
>
> Sveavägen 39, T-Hötorget, uppgång Olof Palmes gata
>
> Öppettider Måndag - Fredag 10:00 - 19:00
> Lördag 11:00 - 16:00
> Söndag 12:00 - 16:00
>

> Ekensbergsvägen 128, Sundbyberg
> Öppettider Måndag - Fredag 10:00 - 19:00
> Lördag 11:00 - 16:00
> Söndag Stängt

TACK!

Webhallen i Sumpan fick min röst. De låg bra till så jag kunde göra en
drive-bye på ett kraftagg jag visste skulle passa redan i morse. Nu har
jag hunnit vara social och kommit hem och tryckt i kraftagget i maskinen
och skriver detta mail på den stationära. Man kan alltså dra sig
slutsatsen att tipset fungerade hela vägen.

MVH
Magnus