Stackenföreläsning

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Wed Mar 19 14:49:57 CET 2008

tis 2008-03-18 klockan 22:38 +0100 skrev Marcus Dicander:
> Hej.

Halloj!

> Jag har pratat med Henrik och han är på att ge Stackenföreläsning
> tisdag 25:e kl 18-21.

Som i nu på tisdag?  Första dagen efter påskhelgen?  Hur i hela friden
ska du lyckas få folk att veta om det så de kommer och lyssnar?

> Kan du bistå mig med en sida på Stacken som ligger på:
> www.stacken.kth.se/2008/SCRUM/
> Med en länk till
> http://www.crisp.se/henrik.kniberg/

Det kan jag.  Text som nedan, antar jag.   Fast om det är ok så ändrar
jag urlen till http://www.stacken.kth.se/2008/scrum (dvs utan caps och
inte en katalog).

--
Rasmus Kaj <kaj at kth.se>