Färgskrivare?

Per Sedholm sedholm at stacken.kth.se
Tue Mar 11 17:11:51 CET 2008

Hej alla. Såsom icke särskilt aktiv, men dock medlem av stacken, så fick
jag en fråga av Mikael och Stefan Prytz (från Nadas systemgrupp).

Vill Stacken ha den gamla vaxskrivare som tidigare stått utanför Delfis
resursrum på plan2, Nadas huvudbyggnad? Är inte säker på modell, eller
skick, men den ska fungera, och det ingår lite förbrukningsvaror
(vaxkakor etc).

Finns något intresse? Jag är aldrig i Stackens lokaler, så jag vet
faktiskt inte vilka skrivare som finns där.

Mvh, Per

--
Build a man fire, he'll be warm for a day. Set a man on fire, he'll be
warm for the rest of his life.